Sura miner.

Varför måste jag både skriva på "snabbinlägg" för att överhuvudtaget kunna skriva ett inlägg, och varför kan jag inte infoga bilder!? Åh vilket frustration, var precis likadant igår. Nu när att vara sur ändå kom på tal, idag fick klassen en överraskning : biptest. Tjiho vad kul det var, dock ser ni nog den starka sarkasmen. Kom bara till nivå 10 och jag skäms punkt. Dock blev mitt humör mycket bättre efter skolan när jag och Linnea tog en sväng på gymmet, eller jag vet inte om man kan kalla 2,5 timme en sväng men hur som helst. Vi körde verkligen skiten ur oss själva med en timmes kondition där cykelintervaller, crosstrainer och löpband var inräknade och jag kan berätta för er att mina ben är rätt mördade at the moment, nivå 14 är inte att leka med. Plus 1,5 timmes styrke + nogrann streching, har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv men som en träningsnarkoman jag verkligen är så känns det bara positivt. Nu tänkte jag plugga lite, har engelska förhör imorgon samt fysikprov. Men det lär göras utan några större bekymmer, tackar min sugsvamp till hjärna för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0