Sportlov och sånt.


Det här med att uppdatera och hålla bloggen vid liv är inte riktigt min grej just nu, alltså är uppdateringen ungefär som en vattendroppe i öknen = knappt existerande.

Kan väl dra hur mitt sportlov sett ut hittills..

Fredag: Hade sagt hela veckan att jag verkligen inte orkade fara på Night Flight, men så blev jag uttråkad halv 10 på kvällen och drog dit ändå. Då var den uttråkade och snålajäveln (alltså jag för er som har sirap i hjärnan) tvungen att betala 20 spänn extra för att komma in, hade hur som helst en sjukt rolig kväll i alla fall så nästa år ska jag inte ens tveka innan jag far dit.

Lördag: Eftersom att jag fick drygt 4 timmar sömn (kom hem 1 på fredagen, somnade efter två och skulle stiga upp halv 6:):):):) så trodde jag att jag skulle dö när jag packade och delade ut dom sista bröden. Efter de borde jag ha gjort lite skolarbete men eftersom att jag var sur och grinig orkade jag inte.

Resten är typ helt ointressant för er men söndag, måndag och idag har mest bara bestått av mys. Och ikväll verkar det bli filmkväll med Filip, Kajsa, Ludvig och Fanny. Om Fanny ens svarar på mitt sms i år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0