Måste. Ha.

Under de snart två åren jag haft min kamera har jag knappt spenderat en krona på att skämma bort den med diverse tillbehör, har bara köpt reflexskärm, fjärrutlösare och minneskort. Dock fick jag ju med ett stativ när jag fick kameran i julklapp men även det skulle behövas ett nytt eftersom det gått sönder. Så det börjar vara dags att inhandla lite behövliga saker.
 
Canon EF 50/1,4 USM, enligt recensioner är det prisvärt. Och  f/1,4 är ju helt underbart under sämre ljusförhållanden, det kommer sitta fint till hösten och vintern!
 

Kommentarer
Postat av: THIRIL THAMP - Glasborgen

har bytt upp till 1.4 nu, stor skillnad!

Svar: Ja det kan jag verkligen tänka mig!
juuliahansen.blogg.se

2012-07-17 @ 11:16:48
URL: http://www.glasscastle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0