Today I don't feel like doin anything.



Dagen började med sovmorgon, hostade lite, en rejal frukost som bestod utav två mackor och gröt med hallon och passionsfrukt på, sen hostade jag lite till, startade datorn och bosatte mig i sängen för att ladda hem ett avsnitt av Pretty Little Liars att hosta till.

Jag planerar även att ligga i sängen i princip hela dagen förutom då jag ska spela match, igen. Och förresten det har jag ju glömt berätta, matchen igår gick super (för laget, inte för min del) och den slutade med 4-1 till oss, kändes bra med tanke på att förra gången vi mötte clemens så vart det oavgjort.

Har jag sagt att mitt minneskort gick sönder igår..?

Edit: det är inte minneskortet som är paj, det är min kamera som är helt fuckad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0