Lilatröja.


Ph: Fanny och Jessica.
Modell: Jag

Äntligen lite uppdatering här. (Va nöjd nu Zara!!) Under den korta tid som jag inte skrivit något har jag levt livet och bara varit allmänt opressad och ostressad men nu är det andra bullar då jag bokstavligen drunknar i läxor och prov plus att jag får små ångestattacker över betygen lite då och då..

Min helg såg ungefär ut så här:
Torsdag: Film hos Clara med en massa folk, skitkul!

Fredag: Fixade i huset... Spelade spel hela kvällen med ett litet gäng hos Albin, vart jättetaggad när jag skulle cykla hem halv 1 på natten..

Lördag: Fixade i huset...Prat, skratt och moppekörning hos Jessica med en massa människor, fick ont i magen efter allt skratt.

Söndag: Packa i lägenheten...Bli fotad av Jessica och Fanny, sen en lugn hemmakväll.

Nu tänkte jag PLUGGA lite till innan hjärnan exploderar av överanstränging, men du så taggad jag låter på livet. PUSSHEJ!

Edit: orkar inte plugga, blir att se idol istället!

Kommentarer
Postat av: sofia

svar: Det kan jag lova att det var!:d



Snygga bilder!

2011-09-28 @ 21:50:12
URL: http://sofianordlunds.blogg.se/
Postat av: Linnea

åh du är så vacker julia!!

2011-10-01 @ 15:24:22
URL: http://linneaanii.blogg.se/
Postat av: tess

var har du köpt den lila tröjan den var jätte fin :D

2011-10-02 @ 18:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0