Älska livet.

+ Sovmorgon till halv 11 imorgon (eller ja, tjugo över tio om vi ska vara petiga)
+ Jag och mamma ska fara och köpa nya skor imorgon, det behövs för mina nuvarande har hål i sulan. Det är så torrt och mysigt när det regnar ute!!
+ Min kamera lever, men kan dock fortfarande inte läsa minneskort. Har jag tur så kanske den funkar igen snart..
+ Månadspeng på fredag och vem älskar inte det!?
+ Förkyldningen är näääästan bättre, varje förbättring räknas faktiskt.
+ Ledig på Fredag, sjukt skönt.
+ JAG SKA JU FÖFAN FLYTTA SNART!!!!


- Allmän klädbrist, hatar när hösten just börjat och man inte har några kläder alls.
- Mina ögonbryn ser ut som en jävla jungel och jag orkar inte göra något åt det.
- Jag har ont i mina armar efter allt slipande i mitt nya rum.
- Min..kamera...funkar...inte
- Ångest över betygen.
- Och vi ska inte ens tala om hur mitt hår se ut.. Då svimmar ni.



Kommentarer
Postat av: Linaelvira

Svar, Tack!

dom skorna var as snygga!!

2011-09-19 @ 22:11:31
URL: http://linaelvira.blogg.se/
Postat av: Mamma

+ dina ögonbryn är INTE någon djungel, du har otroligt naturligt fina ögonbryn!

+ betygen behöver du inte ha ångest över du duger mer än väl på alla sätt och du är smart!!!! Och betygen är inte ALLT..

+ finns ingen med tjockare härligare hår än du :)å låååååångt!

+ rummet kommer säkert att bli toppen snyggt då du slipat och målat snyggt :)

KRAAAAAAM <3

2011-09-19 @ 22:28:22
Postat av: Anonym

vars ska du flytta?

2011-09-20 @ 17:22:31
Postat av: Anonym

vart ska du flytta ? :O

2011-09-20 @ 19:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0