När världen fryser.



Riktigt mysigt att klä sig som en köttbulle nu när det börjar gå mot kallare tider, älska vintern..

Ikväll måste jag packa innan träningen, göra alla mina läxor som är tills imorgon vilket innebär att skriva två kapitell till boken om mig, skriva färdigt en labrapport och den feta NO-uppgiften vi fått + att jag har tyskaglosor tills imorgon också. Älskar att jag har sämst framförhållning i hela världen och sparar allting tills sista minuten.
Och vill ni veta det bästa? Jag har haft hela helgen OCH veckan på mig att göra allt detta, tror ni jag har gjort det? Nej, för istället har jag gjort i princip ingenting bättre än att träna och sedan sovit.

Men nu måste jag verkligen börja plugga, puss!

Kommentarer
Postat av: Fannii

Jättefina bilder:$

2011-10-27 @ 16:01:54
URL: http://lillafunnybunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0