Lilatröja | Behind the scenes




Ni anar inte vilken otursdag jag hade igår, först stukade jag foten det första jag gjorde på orienteringsprovet så då fick jag halta omkring och leta efter kontroller, lyckades i alla fall hitta 5 av 6 stycken så jag fick mer än godkänt i alla fall, när jag å Wille skulle göra tacos till middag så lyckades jag skära mig på pekfingret så nu gör det ont som fan och det värsta är att mitt ena öra är dubbelt så stort som det andra eftersom att jag håller på att få öroninflammation eller nå, kul...
Hehe låter som en riktig vekling, men ni ska veta att annars är jag stor, stark och smärttålig:$

Ikväll kommer Fanny hit och jag skulle tro att vi ser film eller nå, hur som helst blir det nog superbra!

Kommentarer
Postat av: Henne

Vad har du för smink på bilderna?:)

2011-10-01 @ 19:32:33
Postat av: fannype

sv <3

2011-10-02 @ 15:56:48
URL: http://byfannype.blogg.se/
Postat av: tildewidmark

Känns som jag frågat dej förut, men gör du designers till folk?:)

2011-10-03 @ 15:21:31
URL: http://tildewidmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0