15 saker.


1. Jag älskar apelsinjuice och jag dricker det nästan hela tiden.
2. Har redan sagt det här en gång men - mitt största beroende här i livet är tuggummi.
3. Min naturliga hårfärg är varken blond eller brun, den ser ut ungefär så HÄR.
4. Jag har storlek 36-37 på skor, kalla mig big foot.
5. De ämnen jag är bäst i är inga mindre än matte och so.
6. Jag har nästan alltid på mig färgglada sockar, idag hade jag på mig ett par limegröna.
7. Om någon frågade mig vad jag ville heta då jag var ungefär 6 år så hade jag svarat Angelina Ballerina.
8. Min klass är mongo, alla kallar varandra så många olika smeknamn att det är omöjligt att komma ihåg alla.
9. Jag har ingen aning om vad jag vill bli som vuxen, dock lutar det mot barnpsykolog eller fotograf.
10. Om jag fick välja en superkraft så skulle jag vilja kunna flyga, kan ni tänka er så coolt det vore att få flyga till skolan!?
11. Mitt rum ser alltid ut som om något sprängts där inne, och aldrig orkar jag städa heller.
12. Jag var egentligen beräknad att födas i december 1996 dock stannade jag kvar i magen och föddes i januari 1997 istället.
13. Jag har äckligt viga fingrar, när jag böjer på dom så ser det typ ut som en ostkrok.
14. Ibland är jag latast i världen, en gång ropade jag till och med åt mamma att stänga av min tv åt mig när jag låg 1 meter i från.
15. Jag blir extremt frustrerad när någon stavar dåligt, och ibland kan jag inte hålla mig från att rätta dem.

Kommentarer
Postat av: Fanny

otroligt fin bild:$

2011-11-15 @ 11:28:16
URL: http://lillafunnybunny.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Jag blir extremt frustrerad när någon stavar dåligt, och ibland kan jag inte hålla mig från att rätta dem."



"1 meter --> i från <--" skall vara: 1 meter ifrån

2011-11-16 @ 14:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0