Skallig.


Idag gick frissan lös med saxen på mitt hår, och ja.. Här ovanför ser ni ju resultatet, dock ett väldigt blött och lockigt ett eftersom att jag nyss kom ut ur duschen efter träningen.

Jag är inte ens i närheten utav van och för att göra historien kort så känner jag mig näst intill skallig. Egentligen är det knappt någon skillnad, för hon tog ju faktiskt bara bort några centimeter men ovant känns det att vara mer i närheten utav korthårig.

Nu ska jag i alla fall äta, och ni kan ju alltid fundera på vad för något jag ska äta en vaaanlig standardfredag. Och en ledtråd får ni om ni klickar här;)

Kommentarer
Postat av: fannype

JAG KÄNNER LIKADANT! Vi är skalliga bådatvå..

2011-05-13 @ 19:38:57
URL: http://byfannype.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0