Mitt paket är hääär!


Ingen smygreklam för 24.se här inte, nej nej.



En skön liten fjärris som funkar superrrr.



En 5 in 1 reflexskärm som dock är väldigt stor, men inget flänn för det inte. Ju större desto bättre! 
1) Silver för kontrast.
2) Guld för varma toner.
3) Svart för att blockera ut oönskat ljus.
4) Vit producerar neutral färgtemperatur.
5) Transparent för mjukare belysning utan skugga.

Och förresten, jag sitter ner.. Det är därför den ser så överdrivet stor ut.



Bubbelplast, lika kul som då man var liten!

Jag är lycklig som ett barn på julaftonsmorgon, det är inte klokt vad jag har längtat efter innehållet i detta gudomliga paket. Och nu återstår det bara att klura ut hur fasen jag ska lyckas pressa ner den gigantiska reflexskärmen i den minimala väskan man fick med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0