Because he made you perfect.



Utrustning:
Canon EOS 500D + Canon EF-S 18-55/3,5-5,6 IS + transparentrefexskärm.
Inställningar: 1/80s, ISO 100 och f/6,3.

Det var verkligen en utmaning att hålla i reflexskärmen med bara en hand när det blåste så att man trodde att man själv skulle flyga iväg som en liten vante, tur att William kom som räddaren i nöden och hjälpte mig med den bedriften!

Själv tycker jag att vissa porträtt är som skapta för att vara svartvita och det här var en utav dem, faktiskt. Och det bästa folks, är att jag har kvar massooor med bilder från idag som förmodligen kommer dyka upp med jämna mellanrum.

Och om ni nu inte missat det så är det fredag imorgon! Inte vilken fredag som helst heller utan inget annat än fredagen den 13onde, farligt. Hahah och det roligaste är att jag ska klippa mig på morgonen innan skolan, skulle nog kunna satsa ett x antal pengar på att min frisör med säkerhet kommer vara blind eller liknande. Skulle vara lite komiskt faktiskt om man tänker efter..

Men nu ska jag sova lite tror jag, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag har verkligen fått de SÖTASTE tjejerna i VÄRLDEN <3 KRAM

2011-05-12 @ 22:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0