tap tap tap tap tap.

Jag känner mig och ser ut som ett tap idag, vilket dock inte är särskilt ovanligt men ändå. Så nu så här innan lunch orkade jag inte välja några speciella kläder, dock inte heller ovanligt. Så då blev det att snöra på sig något som hängde i sin ensamhet på min dörr och det resulterade i att jag idag kommer gå omkring i en stickad tröja, linne och jeans - standard.

Nu ska jag hur som helst, tro det eller ej : laga korv till lunch. Det är nog det mest avancerade jag kommer lyckas åstadkomma med mina ytterst grymma kockkunskaper. Det är ett mysterium hur jag kommer överleva när jag flyttat hemifrån, funderar på att låta min mamma komma och laga mat åt mig då..

EDIT: hur fan lyckas man bränna korvbröd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0