Solig frukost.



Klockan nio laddade jag upp med en gigantisk frukost som bestod utav fil med färska jordgubbar, en macka med skinka och gurka på, apelsinjuice, en persika och lite te. Sen kom william och gjorde mig sällskap i solen, och anledningen till att han kom hem till mig så tidigt var att vi skulle ut och springa men nu ska vi iväg och bada istället.. Så går det med alla hälsosamma planer när det är soligt ute!

Jag är en sån människa som kan äta huuur mycket som helst på morgonen,  brukar du äta frukost?

Kommentarer
Postat av: LinneaBorg♥

Ett stort tips... Bli medlem på denna sida:

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=32944

och tjäna massvis med pengar genom att te.x gilla olika hemsidor. Sen finns det massvis med andra förslag på hur just du kan tjäna pengar. Själv har jag redan tjänat ihop 106kr på cirka en vecka! Tycker verkligen inte du ska missa denna chans för det höll jag själv på och göra och är glad att jag inte gjorde! Om du anser detta som reklam ber jag så hemskt mycket om ursäkt, men om jag ska vara ärlig är detta mer som en rekommendation en reklam, men om du anser det som reklam så ta då bort denna kommentar eller ignorera. Kraaaam! :D

2011-07-21 @ 11:47:24
URL: http://lilliu.blogg.se/
Postat av: Wilma :)

jätte fin blogg! jag har fototävling nu btw. Skulle vara kul om du var med! :)

tema: sommar!

pris: en länkning av din blogg i slutet av mina inlägg i 5 dagar!

+ att den får veta alla program jag gör om mina bilder i ! :D

kram!

2011-07-21 @ 12:53:49
URL: http://www.twistedlife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0