Piteå.



Jag misstänker att jorden går under, det måste den göra om jag steg upp så här tidigt.. Imorse steg jag faktiskt upp redan klockan 6 för att åka iväg med Williams pappa till Piteå klockan tio i sju för att se på en utav Williams matcher i regnet.

Det var hemskt att titta på, blev rastlös och ville inget annat än att spela jag med. Tur att jag har träningsläger inför Umeå cupen på måndag till onsdag så att jag inte kommer göra annat än att spela fotboll!

Föresten LillWille var ju kapten krok, hihihi han gjorde till å med peace-tecknet på bilden..

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: GAAAH julia?! Hur kunde du!?:$

2011-07-02 @ 13:27:38
URL: http://malinluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0