Ni två.


Fanny.. Ingen kan göra mig gladare än vad du gör, du är min stekheta sol mitt i en kall och grå novemberdag. Finns du i min närhet så är det ingen i hela världen som kan hindra mig från att må bra och du finns alltid där för mig oavsett om jag smsar mitt i natten och är gråtfärdig så finns du alltid som en klippa i stormen, om jag fick möjligheten att ändra något på dig så skulle jag inte ta den för du är perfekt. Precis som du är...

Jessica.. Jag kommer aldrig någonsin ångra att jag tog mig modet till att prata med dig, du blev en utav mina närmsta vänner men de senaste månaderna har jag låtit våran vänskap rinna iväg som sand mellan mina fingrar. Och det ångrar jag. När jag tänker tillbaka på våra minnen kan jag inte låta bli att le, och jag vill inget hellre än att fortsätta skapa minnen att le åt tillsammans med dig. Jag saknar tiden innan jag gjorde misstaget att inte tänka mig för. Och jag hoppas att det någon gång kan bli som förut!

The greatest moments in our lifes are memories.

Kommentarer
Postat av: J e s s i c a

Älskar dig gumman! Spelar ingen roll om vi inte umgås lika mycket som förut. Du betyder fortförande lika mycket för mig. Och jag vet att vi kan hitta tillbak till varandra även om vi glidit isär <3

2011-07-31 @ 19:23:06
URL: http://bessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar dig julia av hela mitt hjärta. Jag står kvar i alla lägen, lyssnar till mig varje ord. Du är en vän värd att leva för och jag saknar min skit! Varje gång du skrattat åt mig när jag är för högjudd eller att du aldrig säger åt mig för att jag är rak på sak. Skratten, minnena. Jag mitt leende är som starkast då du finns inom synhåll! Love ya baby girl<3

2011-07-31 @ 20:17:40
Postat av: Anonym

/fanny

2011-07-31 @ 20:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0