Nyårs 2010.


Kvällen igår bestod av en massa skoj, äta sinnessjukt god mat och äta alldeles för mycket godis, bli utklassad i Xbox av min 1år yngre kusin, kicka ass i Sequense tillsammans med Emelie, skratta så man fick ont i magen, köra upp kameran i ofrivilliga personers ansikten, tacklas med Emelies fobi för trasor genom att tvinga henne torka upp colan hon spillde, förlora sequense tillsammans med mamma, blir sur på mamma för att hon fuskade i sequense och vid tolvslaget få det bästa av slutet på 2010 och den bästa starten på 2011 tillsammans med Fanny, Emelie och Elin nere vid parkbron, jag saknade bara några få människor som inte var där.

Snart ska jag ut med Jaana, Emelie och en massa annat folk, kommer förmodligen sluta med att jag kommer hem snöig, kall och blöt. Som vanligt. Men aja, vi hörs senare håååj.

Kommentarer
Postat av: RIWA

NICE bild på fyrverkeriet =)

2011-01-01 @ 13:33:21
Postat av: Williamvanja

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

Svar: thank you!
juuliahansen.blogg.se

2012-06-18 @ 11:21:23
URL: http://williamvanja.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0