mina älsklingar.

Jag har förmodligen inte visat en av sakerna jag fick i födelsedagspresent? 
Tänkte hur som helst att det kanske är dags nu, har ju gått några veckor sedan jag fyllde år. Jag fick ju varken mer eller mindre sammanlagt 32 promarkers, jag hade fyra stycken redan innan vilket kanske innebär att jag fick 28 stycken. 12 stycken fick jag utav mina kusiner och mina två mostrar och 15 stycken fick jag utav pappa och Erika och en utav william.
De färgerna jag har är bland annat : Poppy, Red, Orange, Gold, grass x2, Green, Sky blue, Agean, Vanilla, Blush x2, Rose pink, Cocoa, Cool grey 3, Cool grey 5, Umber, Lipstick red, Walnut, Caramel, Sunflower, Tulip yellow, Leaf green, Lush green, Denim blue, True blue, Purple, Fuchsia pink, Pink carnation, China blue och Blender x2.

Mina fem favoritfärger : Agean, Caramel, Grass, Poppy och Fuchsia pink.

Jag är stolt över mig själv att jag orkade göra det här inlägget för jag är verkligen så sjukt trött att det nästan inte är sant, jag fryser dessutom hur mycket som helst osv. Misstänker att jag är sjuk eller på väg att bli. Nu ska jag lägga mig ner under ett varmt täcke, se på tv och rita lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0