jag vill gå och sova nu, men jag orkar verkligen inte.

Utrustning: Canon eos 500D + Canon EF-S 18-55/3,5-5,6 IS.

Jag är så sjukt trött att mina ögon typ faller ihop snart, så jag överväger att gå och sova. Men det känns alltför jobbigt att ställa sig upp, gå till köket, fika, gå till toan, borsta tänderna, gå tillbaka till rummet igen, krypa in under täcket och ligga å stirra in i väggen i 2-3 timmar innan jag lyckas somna.

Hatar verkligen vintern något så grymt mycket, för jag kan inte sova på nätterna, blir alltid smått deprimerad pga att jag aldrig får se solen för under den lilla tid på dagen som solen lyser så sitter jag instängd i ett klassrum och allting är bara allmänt KALLT, MÖRKT och BLÖTT. Det enda som är positivt är snön, men de negativa punkterna väger ganska mycket mer än den lilla positiva saken.

Aja, förlåt för att litet gnäll-inlägg.. Nu ska jag i alla fall stänga av datorn så att det finns en liten chans till att jag somnar någon gång. HÅÅÅÅÅJ!

Kommentarer
Postat av: ellen:)

kika in och njut..om någon dag då;)

2011-01-11 @ 23:10:34
URL: http://baraomellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0