gör om lite grann.

(Dag 13 – Mitt hem 
Dag 14 – Bloggfavoriter
Dag 15 – Mina framtidsdrömmar
Dag 16 – Det här har jag ätit idag
Dag 17 – Ett favoritminne
Dag 18 – Dåliga vanor och laster
Dag 19 – Jag som liten
Dag 20 – Min dag i bilder
Dag 21 – Det här vill jag bli när jag blir stor
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bra
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Min första vän
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Detta skulle jag göra om jag vann 1 miljon kronor
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Min favoritsemester
Dag 30 – Om det här vore min sista dag)

THE NEW "FAMOUS-LISTA"
Dag 13Min sommar
Dag 14Bloggfavoriter
Dag 15Mina framtidsdrömmar
Dag 16Det här har jag ätit idag
Dag 17Ett favoritminne
Dag 18Dåliga vanor och laster
Dag 19Jag som liten
Dag 20Min dag i bilder
Dag 21Det här vill jag bli när jag blir stor
Dag 22 – Någon jag saknar.
Dag 23Det här får mig att må bra
Dag 24Det här får mig att gråta
Dag 25Någonting jag verkligen inte kan leva utan
Dag 26Mina rädslor
Dag 27Detta skulle jag göra om jag vann 1 miljon kronor
Dag 28Om jag fick välja mina sista ord:
Dag 29Någon/några som betyder väldigt mycket för mig
Dag 30Om det här vore min sista dag

Jag bytte ut några mindre roliga punkter i den delen av 30-dagarslistan jag inte hunnit göra än. Man kan minst sagt säga att jag failade ganska totalt med den, men nu tar jag nya tag och tagga igång,fast det gör jag imorgon för nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0