Dag 13 - min sommar

Sommaren 2010 började tidigt för min del, badade i falkträsket med Jennifer och Jessica i slutet av Maj eller början av Juni - det var hur kallt som helst men även en av de roligaste sakerna jag gjort. I början utav sommarlovet grillade vi nere vid älven några gånger och det var hur kul som helst, myggor, svala sommarkvällar och hur underbara vänner som helst. Sedan tillbringade jag och mina kompisar också väldigt mycket tid på falkträsket och vid kyrkholmen, önskar bara att det varit ännu mer för idag känns det som om vi kunnat umgås mer men jag valde istället att vara hemma pga orken osv. Vi var även och såg Melissa Horn spela här i Skellefteå, det var verkligen en utav sommarens roligaste minnen. Och en kväll som jag minns särskilt tydligt var när jag, Fanny och Jessica sov i Fannys husvagn på hennes tomt, hur vi somnade till Lejonkungen filmen och att vi sprang ut 6 på natten ner till älven i bara pyamas. Sen sist men inte minst firade vi Fannys och Kajsas födelsedag, nog för att det hade hunnit vara skola i några dagar då men jag minns det ändå som en fin del utav sommaren.

Den här sommaren var verkligen en glad tid i mitt liv och den har varit fylld med fotboll, roliga dagar, kvällar och nätter tillsammans med de finaste vännerna som finns. Nu får vi bara hoppas att SOMMAREN 2011 blir nästan omöjligt ännu bättre än bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga bilder (: !

2011-01-29 @ 14:54:47
URL: http://lastdayofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0