långsamt..

Ska jag vara ärlig så går det lite trögt att plugga, och jag har matteprov på fredag och biologiprov på tisdag så egentligen är jag väl medveten om att min kväll kommer bestå av pluggpluggpluggplugg och inget annat - förhoppningsvis.

Men det går ju som sagt inte så bra, för tankarna glider iväg hela tiden och jag kan inte koncentrera mig på att läsa om blodomloppet, lära mig 20 engelskaglosor + 12 tyskaglosor och plugga inför mattprovet. Huvudet mitt vill verkligen inte fokusera sig på det utan det går bra i några minuter sen kommer jag på mig själv med att bara sitta där, stirra in i väggen och tänka på andra mindre viktiga saker.


Nu tänkte jag ge allt plugg en sista chans sen går jag och lägger mig & sover, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0