Bilder från Umeå.


Några slumpade bilder ifrån Umeå-kalaset i söndags.

Igår och idag drog jag och Fanny på stan och kikade runt lite grann, dock fyndade jag iiiingenting på rean utan köpte bara en massa grejer för ordinarie pris och ska jag vara ärlig så känns det bättre än att köpa 50000 storlekar för stora kläder, ibland funderar jag på varför jag föddes så ytterst liten och kort..

Jag och Fanny fick även sällskap av Malin och Filip både idag och igår så då drog vi på Waynes och drack latte (eller ja, jag var forever alone som drack latte samtidigt som de andra drack cola och varm choklad..)

Imorgon drar jag till Luleå och spelar fotboll hela dagen , vi ska (ÄÄÄÄÄNTLIIIIGEN) få spela 11-manna om jag nu inte är helt ute och cyklar. Och vill ni veta det bästa!? Jag är lyckligtast i världen över det även om jag måste stiga upp halv sex på morgonen!

Ska försöka fixa några tidsinställda inlägg åt er, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0