Önskevideo: hur jag fixar mitt hår.


Jag brände mig på locktången:(

Hårprodukter jag använde:

Kommentarer
Postat av: Angelica

Så kul att du äntligen gjort ett sådant video inlägg. :D Du kanske har gjort flera men det här är då det första jag sett. :) Det skulle varit kul om du inte hade snabbspolat och om du hade pratat. :) Gör väl inget om det tar lite längre tid eller? Sen tycker jag också att du ska göra ett videoinlägg där du pratar om vad du te.x ska göra den dagen osv. Som att du säger det du oftast brukar skriva. :) Hehe, hoppas du förstår!

2011-08-19 @ 20:36:27
Postat av: Kajsa

Jag har också en sådär locktång men mina lockar blir aldrig lika bra som dina, orättvist!:(

2011-08-21 @ 20:02:50
URL: http://kajsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0