Lite frågor sisådär.

Anonym om Borttvättat.:
Vad använder du för smink en vardag :)?

SVAR: inget alls:)

Anonym om Frisk..:
vad har du för kamera? du tar jättefina bilder btw:)

SVAR: Tack och jag har en Canon eos 500d + det tillhörande kitobjektivet:)

Anonym om Redigeringstips : Fixa vitbalans, utan RAW.:
VAd har du för photoshop? Och har du betalat för det eller ör det någon slags gratisversion?;)

SVAR: Jag har trial-versionen utav photoshop cs4, jag hade cs5 förrut men det funkar inte längre:)





Jag föredrar såklart att ni ställer alla frågor HÄR, det gör att det blir så mycket enklare att svara på dom.
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: JULIA - Fashion blogg

Har just nu en smyckestävling på bloggen! Vill du ha channsen till antingen en earcuff eller ett snyggt namnsmycke då ska du helt klart anmäla dej!



http://juliaaahh.blogg.se/2011/august/tavling-i-samarbete-med-xenobia-design.html



Lycka till ♥

2011-08-17 @ 22:14:56
URL: http://juliaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0