Kyrkholmen.


Igår spenderade jag hela kvällen på kyrkholmen en ett gäng kompisar där vi grillade och satt runt elden. Vi fick även besök av två poliser som tydligen fått ett samtal om att vi var "stökiga" men det var vi ju inte (förutom när Isak jagade Jessica några varv runt bänkarna) så vi fick fortsätta sitta där ute och grilla.

Kring 10 brann elden ut så då drog jag, Jessica, Kajsa, Lisa L, Filip och Hugo hem till Kajsa och var där tills 11 då jag, Jessica och Filip cyklade hem i mörkret. Och då kom vi väl hem ungefär där kring halv 12.

Jag hade då en supermysig kväll igår och det här måste vi verkligen göra om snart igen!

Kommentarer
Postat av: Malin

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAH SNYGG MIN JAG GJORDE PÅ BILDEN:(

2011-04-24 @ 14:25:41
URL: http://malinluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0