Ganska fullt upp.


När jag kom hem efter skolan hann jag se på tv ett litet litet tag sedan skulle jag äta middag, och efter middagen skulle jag egentligen springa broarna men jag hann inte så istället körde jag lite intervaller uppe på ellljusspåret. Efter det duschade jag och sedan cyklade jag hem till lillwille för att spendera hela kvällen där.

Idag var det skola (som dom flesta säkerligen inte missat) och det kändes faktiskt ganska bra, nu blir i alla fall dagarna fyllda med rutin igen. Fast såfort det dyker upp en massa prov och plugg kommer jag säkert gnälla, i alla fall om jag känner mig själv rätt.

Men nu ska jag se färdigt Desperate Housewifes, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0