Underbar kväll, med underbara människor.



Vi började kvällen med att öppna varandras julklappar, ingeting klår insiktsuttycken när någon öppnar sin julklapp - jag blir alldeles varm i hjärtat. Sen fixade vi popcorn, soda stream och såg film - tror att den hette Knight and day. Var iallafall en helt okey actionrulle, roligt sällskap gjorde den mycket bättre.

Tänkte visa allting jag fick, meeeen självklart är kamera-jäveln död och laddaren är hemma hos mamma. Så ni får vänta tills på måndag, kanske till och med tills på tisdag - för på måndag är det ju julfest så jag kanske inte har tid. Men kan ju iallafall avslöja att det inte går att beskriva med ord hur glad jag blev över allt jag fick av mina amazing sås-vänner!

Nu ska en sjukt glad Julia hoppa isäng och somna med ett leende enda upp till öronen på läpparna. Mitt liv känns som en väldigt glad, perfekt och underbar feel-good film. Har aldrig mått bättre i hela mitt liv.

Kommentarer
Postat av: fannype

detta gillas på facebook (L)

2010-12-19 @ 11:15:39
URL: http://byfannype.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0