Julafton i Umeå.

Fortfarande inget photoshop så redigeringen är skit. Och det här är för övrigt bara bilder från när vi firade jul med mina kusiner i Umeå, bilder från firandet med pappa dyker upp senare.
 
Julafton 2012 har varit hur bra som helst, trots att den som vanligt varit uppdelad i två delar. Har fått superfina julklappar och ätit massor med god mat. Ni ser ju ungefär på bilden vad jag fått hos mamma men hur som helst tänker jag skriva ändå.
 
♦ Träningslinne & kortkorta träningstights av William.
♦ Presentkort på bodyshop, h&m och vero moda.
♦ Korsörhängen.
♦ Två ansiktskrämer + två rengöringskrämer från bodyshop.
♦ BB-cream från bodyshop.
♦ Fyra bodybutters från bodyshop.
♦ Parfym + hudkräm.
♦ Nagellack.
♦ Duschkräm. (Hmmm kan det vara så att mamma är less på att jag alltid tar hennes när jag tränar..?)
♦ Kläder.
♦ Underställ från Helly Hansen.
♦ Världens snyggaste mössa från Cubus.
♦ Sänghimmel av Eriks föräldrar.
♦ Smyckesträd.
♦ Peelinghandske + skrubboll.
♦ Choklad.
 
Tänkte också påpeka att julskinkan smakade lika gott, granen var lika fin, julklapparna var lika uppskaddade, tomten kom precis som vanligt och julen var lika bra som det alltid varit trots att dom klippte bort en liten del av Kalle Anka, tycker synd om er stackare som fick hela denna julafton förstörd. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du glömde den fina kandelabeln ;) KRAM <3

Svar: Visste inte vad det hette så jag sket i att skriva den;) Kram<3
juuliahansen.blogg.se

2012-12-26 @ 23:33:45
Postat av: Olivia

åh, va fint!

Svar: Tack vad gullig du är!
juuliahansen.blogg.se

2013-01-01 @ 11:31:20
URL: http://sammels.blogg.se/
Postat av: VILMA ANDERBERG

åh vad fina bilder! vill du göra ett bloglovinbyte? ♥

Svar: Kör till, jag följer dig nu:)
juuliahansen.blogg.se

2013-01-02 @ 14:08:19
URL: http://vilmaaanderberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0