nu ni, gott folk.

Nu är det så här, det är bara en dag kvar av 2010. Och allting känns ändå så sjukt bra. Det här året har varit fyllt med underbara saker, jag har fått nya vänner, jag lärde känna världens underbaraste människa som nu är min pojkvän, jag har varit med om hur mycket underbara saker som helst ; sena kvällar på kyrkholmen, övernattningar då man inte kunnat sova utan bara suttit uppe och pratat om allt mellan himmel och jord, jag har fått spela hur mycket fotboll som helst, men det bästa av allt är ändå alla leenden jag sett och allt skratt jag hört, all lycka som funnits runt om och inuti mig. År 2010, jag säger farväl med ett gigantiskt leende på mina läppar och 2011 jag säger Hej med stora förhoppningar om ett ännu bättre, om inte minst lika grymt bra år igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0