Bert önskar sig det här.

1: reflexskärm, guld och silver sida 100cm i diameter

2. Fjärrutlösare

3. Close-up+10 filter 58mm

4. Uv filter 58mm

Jag är rent imponerad över Bert, han vill ha exakt samma saker som jag vill ha. He ä tufft på rikt'!
Iallafall så önskar sig både jag och Bert det här i födelsedags present, sammanlagt blir det faktiskt inte särskilt mycket pengar, bara några hundralappar. Känns hur skönt som helst att veta exakt vad man vill ha, och vad man behöver.
Och bara så ni vet, om jag och Bert får vad vi önskar oss - så är vi oövervinnliga!

Kommentarer
Postat av: ?

Jag har bara en sak att säga ! att man ser inte vad du skrivit som rubrik !!! Så kan du snäääääälla fixa de?

2010-12-29 @ 14:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0