Gammal favorit.



Nu ska en trött Julia göra läxor, duscha, se the big bang theory, fika och sen sova.
Jag har inte fått något vettigt gjort idag, har mest suttit och spårat med folk på msn och spelat "Robot unicorn attack", som för övrigt är sinnessjukt awesome!




ClaessonPåTaket säger:
Mjaooou:D<3

juliahansen säger:
mjauuuuu - jag är en hund:]<3

ClaessonPåTaket säger:
osså var du en katt =PpPpPpPpPpP

juliahansen säger:
åsså var jag inte det heller utan en pingvin ;pPpPPPppPppP

ClaessonPåTaket säger:
osså var du en hund iallafall =PpPpPpPpPp

juliahansen säger:
åsså va jag mest en pingvin ;pPpPPPpPpPPpPppPpP

ClaessonPåTaket säger:
AHHA SÅÅ JAG ORKAR INTE:O<3

juliahansen säger:
sen gjorde du det endå ;pPpPPppPPppPP

ClaessonPåTaket säger:
asså nae:(

julia hansen säger:
åsså menaru asså joe ;pPppPpPpPpppP

ClaessonPåTaket säger:
fu

juliahansen säger:
sen menaru jag älskar dig världens bästa coolaste snyggaste biffigaste Julia ;pPPpPPppPppP

ClaessonPåTaket säger:
alltid?

juliahansen säger:
nej nu äre bra:]<3

sen vare inte så! ;pPpPPpppPPpPpPpPPpP


Jag har mina stunder...:]

Kommentarer
Postat av: Fannype

Åsså var det inte så :PPPpppPPPppPP

2010-12-02 @ 22:12:16
URL: http://byfannype.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0