Om mig.


Mitt namn är Julia och jag är en finurlig 14 åring från Skellefteå som nästan ligger så lång norrut som man kan komma i västerbotten. Under mina 14 år på jorden har jag hunnit med att vara på många olika humor men för det mesta är jag en glad liten filur som helst av allt springer runt med en fotboll vid fötterna och en kamera eller penna i handen.

Jag bloggar om framför allt fotografering och redigering, men det kan dyka upp ett inlägg om en massa annat intressant också om ni har tur.

Om ni inte har listat ut det ännu, så fotograferar jag med en Canon. Och inte vilken Canon som helst utan ingen mindre än Canon EOS 500D, som har varit i min ägo sedan julen 2010. I princip alla bilder här på bloggen är tagna med den om inte annat anges.

Känner ni att det skulle vara bra att inte missa ett enda inlägg så kan ni följa mig via bloglovin' genom att klicka här : bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0