ingen ovanlig syn.


Min katt är ju smått annorlunda och charmerande när han bosätter sig i familjens olika väskor, fast ingen förstår varför han verkar älska att håra ner allt innehåll däri.

Jag älskar den här dagen, det är stålande sol, jätte varmt och hur skönt som helst ute. Men det absolut bästa är ju lugnt att jag knappt haft en enda normal lektion idag utan vi har fått sitta i några timmar och lyssnat på olika personer som berättar om yrkesval osv. Men nu ska jag värma lite mat innan träningen, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Linda Sjölund (foto)

Fin blogg & fina bilder :)



Missa inte tävlingen hos mig! 3 vinnare får presentkort till nelly.com för 500sek

2011-04-13 @ 15:58:11
URL: http://lindasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0