Jag gör mitt bästa.

Jag vill vara bäst på allt, det spelar absolut ingen roll om det handlar om skolan, fotbollen eller vad som helst i vardagen. Jag känner ständigt ett behov av att göra saker perfekt, och ska jag vara ärlig så börjar det stiga mig över huvudet. Att bli besviken över ett C, att man missar en match för att man har feber eller att man inte hinner vara hemma nog mycket för att spendera tid med familjen räcker inte i längden. Någonstans måste jag lära mig att jag inte kan göra allting felfritt.
 
Och det här är en sånt tillfälle, jag har suttit och kämpat med inlämningsuppgiften till fysiken i flera timmar och nu fyra stycken A4 papper senare tänker jag sätta mig i soffan och njuta över att det är helg. För det förtjänar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0