Resultatet.

Att börja från grunden i ett program man aldrig använt förut var en utmaning måste jag påpeka men med hjälp av både Erik och en tutorial så blev resultatet ändå relativt hyggligt. Arbetade som sagt i Solidworks, förrutom ikonerna och statusfältet de trixade jag ihop i photoshop.
 
Nu sista timmen innan jag slutar ska jag ägna mig åt att lära mig lite om hållfasthetsberäkningar. Ljuva nya kunskaper, hjärnan får verkligen aldrig nog. Önskar att jag kunde spendera min tid på det här resten av livet, för nog är det sant att det är enklare att lära sig saker som man finner både intressant och spännande.
 

Kommentarer
Postat av: Erik

Snyggt Julia! Du är verkligen superduktig :)
Blev riktigt impad av hur snabbt du kom igång i programmet och de fina slutresultaten. Blir lite tomt eft dej på jobbet men jag är glad att du ville göra din praovecka på mitt jobb :)
Stor kram

Svar: Resultatet hade verkligen inte blivit det samma utan din hjälp! Känns tråkigt att jag inte får komma tillbaka på måndag och det var bara roligt att äntligen få chansen att få en liten inblick om hur det är att jobba som ingenjör. :) kram
juuliahansen.blogg.se

2012-11-09 @ 20:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0