Praovecka 2.

Veckan innan lovet var jag ju på Lilla Mari och avverkade en veckas prao. Det var superkul och jag fick verkligen känna mig uppskattad, vilket var en skön känsla om man jämför med att sitta i en skolbänk och platta till ändan som min vardag normalt består av.
 
I måndags inledde jag sista veckan på min låtsaspappas jobb och hittills har det varit riktigt intressant, eftersom jag har fått jobba på med solidworks och at the moment håller jag på med ett litet projekt som jag förhoppningsvis hinner klart med innan veckan tagit slut. Tur att jag har haft Erik till hjälp, annars hade jag varit klar när håret börjat gå mot det gråa hållet då jag velat skrika av frustration ibland. Jag + ett  nytt program att lära sig = inte en bra kombination.
 
Förrutom prao har mina senaste veckor äntligen varit fyllda med fotbollsspelande, trots ömma muskler och ett trött huvud känns det faktiskt extremt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0