Min helg.

Hela min fredagkväll bestod utav fotboll och tyvärr en hel del sura miner, dock inte mot laget utan all ilska berodde enbart på hur dåligt det gick för mig själv. På lördagen tog jag däremot nya tag och for iväg på veckans längsta fotbollsträning, gick bättre än väntat och jag kunde somna utan att ligga uppe flera timmar och vara besviken.
 
Idag har vi firat farsdag i tre omgångar. Först en sväng till Boliden där vi fikade den godaste morotskakan eveeeer, sen åt vi en tvårätters (hehe min förrätt vad gudomlig.) hemma med tända ljus och myspys, och nu har vi farit hem till pappa där vi än så länge väntar på farsdagsmyset.
 
Hoppas ni alla har skämt bort eran morfar, farfar, man och pappa idag, om ni inte alltid skämmer bort dom. Då skadar det inte om dom tar disken idag trots att det är farsdag!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0