Adidas Predator Absolado.

Nu när mina gamla älsklingsdojor sjunger på sista versen hade jag inget annat val än att byta ut mina Nike Mercurial mot ett par nya orangea Adidas Predator Absolado. Men inte är det någonting att gråta över för Adidas har ändå alltid varit en favorit dock kommer de närmsta veckorna vara en smärta nu när jag måste springa in dom. Tur att det inte är matchsäsong i alla fall..
 
Idag vaknade jag till min stora förvåning efter 11, vilket gjorde att det serverades brunch till frukost (havregrynsgröt med diverse tillbehör på) och nu ska jag bara göra mig klar för att utföra några ärenden på stan och sedan ta en promenad upp till bollhallen där dagens träning går av stapeln.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0