Svaren.

Är du oskuld?
Svar: Nä jag satt på en get igår, självdå?

Vad är kärlek för dig? :)
Svar: För mig är kärlek när man inte kan sluta tänka på en viss person, och bara ljudet av hans/hennes namn får hjärtat att hoppa ut genom bröstkorgen.

Bästa maträtt
Svar:Kycklingsallad eller tacos.

Bästa minnet

Svar: Umeå fotbollsfestival 2011 och i stort sett hela sommaren 2011.

5 snyggaste killarna i skell
Svar: Hockeypojkar♥

Önskar du dig mest av allt till jul
Svar: Jag önskade mig pengar till moppen, kameraskit och en parfym.

3 låtar du laggar sönder just nu
Svar: Adel - turning tables, tagiskt nog bara en låt.



Fest hos mange vs mange bjuder?

Svar: Går inte att jämföra, båda är lika magiska.

Säg 3 snyggaste kille i våran klass?;)
Svar: Måste väl vara Niklas, Lucas eller Carl.

Hur kan du ha att det ser ut som en iphone i din mobil även om du har en samsung?
Svar: För att jag är cool och har en topphemlig app.

Jonte eller Nicke?
Svar: Jonte är min bästis.

5 snyggaste tjejerna i skell?
Svar: Emma Öhgren och Kajsa Johansson.. Hehhe kommer inte på nå fler:$

Vad gör du mest på din fritid?
Svar: Spelar fotboll!

Om du fick välja nu hur din framtid skulle se ut, vad hade du valt och varför?
Svar: Inget skulle vara komplicerat utan bara flyta på, jag skulle spela fotboll varje dag och vara den lyckligaste i världen enda tills den dag jag dör.

Bästa appen på din mobil, varför tycker du den är bäst?
Svar: Eheheh min hemliga app;)

Kan du köra lite ''planking'' i ditt hus och visa oss?
Svar: jadu, kanske händer i framtiden!

Julklappen du vill/ville ha mest i år, varför just den?
Svar: Peeengar, för att jag är fattig..

Är du på g med någon? Isf, vem?
Svar: Nej.

Hur många gånger har du och Wiliam gjort slut och blivit tsm igen?
Svar: Har inte räknat, men ett x antal gånger.

5 snyggaste killarna^^
Svar: Sök på we♥it så hittar du ett antal go'bitar;)

Vad andvänder du för smink?
Svar: Mascara och ibland eyeliner.

Favorit musik?:)
Svar: All form av akustisk musik.

Vilka är dina 5 bästa vänner?

Svar: Fanny, Julia, Clara, Jonte och Filip + William och hela fotbollslaget.

Bästa bloggarna som är födda 98 på din skola ?
Svar: Finns ingen som ens är i närheten av bra.

Hur många läsare har du per dag?(ungefär) Snälla säg inte typ "det spelar väl ingen roll?"
Svar: 150-200

Hur känns det att få ett halvsyskon?
Svar: Lika spännande som att få ett helsyskon.

Vilka bloggar läser du som mest?
Svar: Foto-, mode- och sminkbloggar.

Hur fick du så många följare på bloglovin' ?
Svar: Många?

Vilken butik köper du helst dina kläder ifrån?
Svar: H&M, GT, Bik Bok eller Vero Moda.

Kan du hjula?
Svar: Gills det om man rullar fram efter att ha ätit för mycket godis?

Favorit kvällsfikan?
Svar: Flingor och juice eller smoothie.

Är du beroende av något?
Svar: Förutom syre, mat, sömn och tuggummi? Nej.

Vad gillar du mest hos dig själv?
Svar: Att jag är en gladjävel.

Åker du slalom/snowboard?:
Svar: Slalom, si så där en gång per år eller något.

Vad tycker du om Frans?
Svar: Leverpastej?

Hur lång är du ?
Svar: 166cm ovanför havet.

Och ungefär hur mycket väger du ?
Svar: Just nu, strax under 50 kg.

Bästa kändisen ?
Svar: Will Smith.

Snyggaste killen...
Svar: Min egna lille Wille.

Och snyggaste tjejen i sörböleskolan BARA EN.
Svar: Julia Stenberg, alla andra ser ut som sopsäckar om man jämför med henne.

Snyggaste kändis tjej ... ?
Svar: Vilken brud från Victoria Secret Fashion Show som helst.

Din favorit blogg? :)
Svar: Nevnarien.se

Hur kan du vara så kattig?
Svar: För att jag är bäst Bläckward.

Vad är det roligaste du har gjort?
Svar: Spelat fotboll och umgåtts med mina fina vänner.

Skostorlek?
Svar: Ni får gärna kalla mig Big Foot för jag har storlek 36-37.

Hur många syskon har du?
Svar: Snart 3.

Vad är det bästa med att blogga?
Svar: Er fina respons är förmodligen det bästa.

Om du skulle få välja vilken kamera och objektiv du ville, vad skulle du välja? :)
Svar: En Canon EOS 1D Mark IV + Canon EF 70-200/2,8L IS II USM.

Vem tycker du ska ta första steget, killen eller tjejen? Varför?
Svar: Killen, för att jag är lat och gillar att känna mig eftertraktad.

Snyggaste 00:an(killar och tjejer)
Svar: -

snyggaste 99:an ^^
Svar: -

snyggaste 98:an ^^
Svar: William Wikström och någon tjej vet jag inte.

Snyggaste 97:an ^^
Svar: Philip Ladås och Kajsa Johansson.

Hur kan du va så fin, och hur får du din blogg så populär? :)
Svar: Vadå fin och populär? Nu dillar du i nattmössan!


Kommentarer
Postat av: linnéa

Månadens bild på min blogg! :)



http://linnealinneaa.blogg.se/2012/january/manadens-bild-januari.html#comment

2012-01-04 @ 22:02:40
URL: http://linnealinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0