Tiden går fort när man har roligt.

 
De senaste veckorna har varit så fullspäckade att jag knappt haft tid att andas. Träningar, lucia, sista minuten läxor och plugg inför lovet, julklappshopping, julfest, och har dessutom lyckats klämma in en massa mys med världens finaste pojke nu i början av lovet.
 
Terminen avslutades precis som vanligt med julfest, och jag kan avslöja att det var den roligaste julfesten av dom fyra jag varit på under min tid på högstadiet, det kan dock bero på att i år var första gången någonsin som jag faktiskt vågade dansa . Kändes dock sorgligt att det här är den sista festen här på sörböle för min del.
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vackra bilder du knäpper, headern är jätte fin!

2012-12-30 @ 20:14:06
URL: http://sammels.blogg.se/
Postat av: Olivia

Vackra bilder du knäpper, headern är jätte fin!

Svar: Tack så jättemycket!
juuliahansen.blogg.se

2012-12-30 @ 20:14:06
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0