Spellbound by Make Up Store : Preview.

Ni som följer mig på instagram vet redan om det (och har sett bilderna). Men klart att jag måste berätta på bloggen också eftersom att jag är så otroligt snäll!
 
Spellbound är en modevisning som går på turné runt i hela Sverige och i lördags var det Skellefteås tur, egentligen har jag ingen aning om hur man anmälde sig eller liknande för att vara modell men mig attackerade dom när jag och min mamma gick in i butiken. Dock var man egentligen tvungen att vara 18 år men om mamma följde med och stannade hela kvällen skulle det tydligen gå bra.
Det var hur som helst huuuur coolt som helst och det var verkligen en upplevelse att få vara med från start vid 10 på morgonen till efter 12 på natten, trots att huvud och fötter gjorde ont som satan.
 
Personligen tycker jag nog att jag fick den "finaste" looken som var lite 30:tal med en väldigt genomskinlig (och kall...) klänning, men alla var helt fantastiskt tuffa. Ska självklart visa bättre bilder på hela visningen samt lite backstage-bilder som jag ska få skickade till mig, men för tillfället har jag inte tid att redigera några bilder.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johannaaa♥

Coolt! Vad fin du var! :)

Svar: Tack vad gullig du är:)
juuliahansen.blogg.se

2012-12-10 @ 18:52:51
URL: http://jojjoslillaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0