Insperations bomb.








Bildkällor: we♥it.com

Jag har verkligen ingenting att skriva om.. Min system funkar inte och mobilkameran är sopdålig plus att jag har tappat bort sladden så jag kan inte ens föra över nå bilder från den till datorn, och det är ju inge vidare bra.

Så ni söta underbara läsare, kan ni snälla ge mig förslag om vad jag skulle kunna blogga om under tiden min kamera är på lagning?
Foto- eller redigeringstips, någon form av video eller bara allmänt tråkigt babbel? Jag skulle bli överlycklig över minsta förslag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gör design hjälp typ och skriv tex hur man får en så där stor vild på sidan av headern ochbkan ta bort det där andra och typ göra en egen såndära låda?;p hehe. Eller typ hur Man byt så det bara står KOMMENTARER inte permalink och allt det som brukar stå bredvid;) haha det skulle jag vilja veta, super bra blogg också du!

2011-09-06 @ 22:05:15
Postat av: Jenny

Asså vet att permalink och det andra står under men endå;) kanske hur man byter färg på bokstäverna i rubrikerna kan du också tipsa om.

2011-09-07 @ 07:49:48
Postat av: gina, photography

älskar bilden på ugglan! (:



jättefin blogg du har! :)

2011-09-09 @ 10:02:22
URL: http://fotografgina.blogg.se/
Postat av: Sanna

Lite hjälp om tex hur man gör en design i photoshop skulle vara kul! ^^

2011-09-09 @ 17:44:35
URL: http://shriek.blogg.se/
Postat av: Johanna

Foto tips, typ önske-outfits, och bara vanliga vardagsinlägg:-)

2011-09-10 @ 10:33:19
URL: http://lilljoppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0