Kräla bland löven.



Ni ska få slippa lida av mitt väderbabbel idag utan ni kan själva få kolla ut genom fönstret för att få se hur fint väder det är ute.

Igår hade vi så sjukt kul hemma hos Clara, först sjöng vi singstar tills Sebbe och Nicke drog hem, sedan spelade vi lite eyetoy (hahah vet knappt vad det heter..) och då ska vi inte ens nämna hur varmt det blev inne i Claras lilla friggebod! När vi tröttnat på det så gick vi in till Clara och lekte kurragömma över hela huset, själv är man ju grym på att hitta dom sämsta gömställerna någonsin. Och efter det gick vi ut ett tag tills det var dags för mig att dra mig hemåt.

Nu ska jag och Wille baka scones. Ha en fin dag nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0