You look nice today.



Iklädd i myskläder öppnar jag nu historiaboken och börjar plugga inför provet om kolonialism osv.. Dagen lär bestå av att plugga inför de 4 proven jag har nästa vecka, träna och sedan myspys i soffan med familjen.

Nu när jag äntligen skriver kan jag ju passa på att be om ursäkt för att jag skrivit så dåligt i veckan men ni får faktiskt ha lite försåelse för att jag tränar minst 4 gånger i veckan plus att jag går skola precis som alla andra. Jag är inte övermänsklig med hur mycket tid som helst och ibland får man faktiskt prioritera andra saker än att sitta vid datorn.

Men nu måste jag verkligen sätta igång med plugget, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag gillar kudden på första bilden, var är den köpt?:$

2011-11-20 @ 15:46:38
URL: http://typfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0