24 november 2011


Sådär ^ har jag gått omrking idag, det är inte ok hur sliten jag känner mig. Förstår inte varför just jag ska bli förkyld hela jävla tiden, hade ju just blivit frisk igen..

Just nu samlar jag krafter inför att fixa bilder till "boken om mig", kika lite på repetitionsuppgifterna inför matteprovet och sedan dra iväg för att träna. Jag har vinterkicken hela kvällen imorgon, är sjukt peppad och har bestämt mig för att i alla fall försöka spela trots att orken kanske inte riktigt sitter där den ska.

Imorgon är det fredag igen, och exakt idag är det bara 1 månad kvar till jul. Så trots förkyldningar, bristen på snö och att skolan överbelastar mig så är livet faktiskt grymt bra.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmmm vilken skitig spegel vi har :P KRAM <3

2011-11-24 @ 15:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0