Jag lever.


Inte en särskilt ny bild..

Anledningen till att jag inte uppdaterade igår är att jag var borta hela kvällen och spelade match, matchen slutade 4-0 till oss och själv gjorde man 2 mål. Och efter matchen for jag hem till mamma där vi spelade kinect och åt B&J's med färska jordgubbar i och en massa godis. En riktigt bra fredag med andra ord!

Idag planeras det att käka pizza med pappa osv, sen ska jag iväg på bio med mamma och Erik för att se Pirates of the caribbean. Vilket innebär ännu en fartfylld dag.

Men nu ska jag göra mig klar.. För klockan börjar vara ganska mycket nu, PUSS!

Kommentarer
Postat av: fannype

Och imorgonkväll blir det inte heller så lungt;);)

2011-05-21 @ 17:24:24
URL: http://byfannype.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0