En beställning.



Material: Blyertspenna (6B), stompfer, pro markers, pigment liner 0.5 och akvarell.

Pappa ville att jag skulle rita något som vi kunde rama in och ha i vardagsrummet och det här blev resultatet. Skissen gjorde jag för någon vecka sedan men det var inte förrän igår som jag började fylla i allt med pro markers och akvarell.

Nu ska jag och lillasyster ut och fota lite grann i det fina vädret, trots att jag är förkyld och hostar som en tok.

Men tycker ni att resultatet var något att rama in?

Kommentarer
Postat av: Anonym

DEN VAR JÄVLIGT SNYGG :O

2011-05-22 @ 13:36:45
Postat av: Mamma

MEEEEE en sån vill jag OCKSÅ HA!!!! Hur fin som helst! KRAM <3

2011-05-22 @ 16:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0