Redigering, före och efter


Orginal + curves>vibrance

Orginal + curves>vibrance

Orginal + curves>color balance>render/lens flare

Orginal + curves 1>curves 2> color balance>vibrance

Dagen har varit grym, fick hål från elevensval (bild) så jag och Elin for in till stan för att träffa Hampus men innan det fikade vi på Lilla Marie och fixade Praoplats, så nu behöver jag inte fundera något med på det i alla fall. Sen skyndade vi oss tillbaka för att inte komma sent till matten, vilket vi tur nog inte blev heller. Efter matten hade vi Biologi och eftersom att våran lärare inte kommit tillbaka från thailand än så hade vi en vikarie och det enda vi gjorde var att häfta ihop den färdiga kursen sen fick vi sluta. Sista lektionen var SO och det var ganska chill, vi kollade lite på nyheterna om Japan och jobbade lite i grupper sen slutade vi.


Och om jag lyckas hitta mina löpardojjor så ska jag snart ut på antingen en lång promenad eller en löparrunda om mina knän pallar, får se vart mina planer slutar. Hur som helst kommer jag ha fullt upp hela kvällen. PUSS!

Edit: spring aldrig mer än tre kilometer utan knäskydd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0