Sprättade pengar.


Svarta cykelbyxor med spets från GT, vita cykelbyxor med spets från Cubus, vit blus från GT,  vit spetsbh från Cubus och ett par hudfärgade nylonstrumpbyxor från åhlens.

Det var allt jag köpte när jag var på stan i förrgår, och pinsamt nog minns jag inte vilken dag det var. Mitt huvud fungerar inte som det ska nu när det är lov, utan jag har istället tappat räkningen på vilken dag det är. Om jag inte är helt ute och cyklar så borde det vara lördag eller söndag idag, but I'll never know. Eller jo, när skolan börjar igen så vet jag ju..

Hahaha just innan jag skulle publicera det här inlägget så såg jag hur trött jag är, istället för "sprättade pengar" hade jag skrivit "spräddade pengar". Herregud, jag behöver verkligen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0